Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Maja - 1 februari 2015 15:43

Läxor!   Bara jag hör ordet blir jag sur och tänker på alla följder som kommer med dem. Alla bråk och tårar. Jag tror inte att det bara är jag som lätt blir irriterad om jag inte förstår.   Hoppas jag.

Jag blir bara så sur speciellt med matten. Den förstör nästan mitt liv. En matte läxa kan förstöra en hel dag. På grund av ett svårt tal. Kan man inte bara lämna skol arbetet i skolan och få ha det skönt hemma istället för en stressig helg med läxor. Lämna min helg ifred!

Hejdå hoppas att ni känner igen er     

Av Maja - 1 februari 2015 12:59

 

Jag har bara en chill söndag kollar på tv och äter gårdagens godis.      

Av Maja - 1 februari 2015 11:45

Jag är tolv år och fyller tretton i år. Men jag har inga bröst! Alla mina kompisar har bröst men inte jag. Ändå får jag ont om jag ligger på mage. Och dessutom så har jag hud på magen som måste bort! För att när jag sitter ner så blir det flera lager av hud.Jag är inte den smalaste heller. Jag vet att det är komplex men jag har haft de här problemen länge. Om du också har det då här så vet du att du inte är den ända.

Presentation


Jag är en tjej på 12 år och kan prata om allt.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards